هیچ چیز سر جای خودش نیست ...

                     من ...

                      تو ...

                      او ...

                      او ...

                      ...

 

سکوتی سرد و سنگین ...

اضطرابی وهم آلود ...

هفت سینی بد شگون ...

.....

 

                               بوی عطر قرمز همه جا پیچیده .....

                                                                                ......

                                                                                          ......

 

                      

 

 

نظرات 4 + ارسال نظر
palina دوشنبه 28 اسفند‌ماه سال 1385 ساعت 11:28 ب.ظ http://khamoshi.blogsky.com

عشق بی رنگ است
در هر قالبی قرار گیرد
همان رنگ است.

[ بدون نام ] پنج‌شنبه 16 فروردین‌ماه سال 1386 ساعت 01:29 ق.ظ

من تو او ........... همه سرجای خودشونن ! بستگی داره چه جوری نگاه کنی .... نه ؟ بستگی داره به اینکه میتونیم بعضی وقتا جامونو عوض کنیم و با دید دیگری نگاه کنیم ؟! میشه ....

من توی موقعیتی هستم که نه راهِ پیش دارم نه راهِ پس ...

برای من هیچ راه حلی وجود نداره ...
باورش برای خودمم سخته ...

شیوا دوشنبه 3 اردیبهشت‌ماه سال 1386 ساعت 07:52 ب.ظ http://sheved.blogsky.com

دقیقا !!! هیچ چیز سر جای خودش نیست !

[ بدون نام ] جمعه 7 اردیبهشت‌ماه سال 1386 ساعت 11:14 ب.ظ

من توی موقعیتی هستم که نه راهِ پیش دارم نه راهِ پس ...
اینو فقط آدمای ضعیف به زبون میارن نه ؟! میبینی که تقریبا موفق شدی.....خوشحالم خیلی ....خیلی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد