دلم می خواست یک زن روستایی بودم ...

توی یک ده خیلی دور افتاده ...

پشت آن کوه ها ...

اما نه ،

مرد روستایی بهتر است ...

چون در روستاها مردها بیشتر در حال استراحتند ...

 

زندگی روستایی ...

یک زندگی بدون استرس ...

بدون نگرانی ...

بدون دغدغه ...

چیزی که دیگر حتی در خواب هم به آن دسترسی ندارم ...

 

 

نظرات 1 + ارسال نظر
رضا یکشنبه 27 خرداد‌ماه سال 1386 ساعت 11:48 ب.ظ http://www.reza8mile.blogsky.com

منهم یه زمانی مثل شما آرزو داشتم ای کاش در روستا بودم اما وقتی توی دلخود روستایی ها رفتم فهمیدم از قدیم درست گفتند که آواز دهل از دور خوش است ! این حرفهایی که میگد تو دهات صفا و صمیمت هست دروغه و یا حالا عینیت نداره ! بهداشت و تفاوت فرهنگی رو هم در نظر بگیرید ! ببخشید مزاحم شدم بای

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد